منتديات إتصالات أون لاين



 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hafdl ahbk
عضو جديد
 عضو جديد
avatar

انثى عدد المشاركات : 39
العمر : 29
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   السبت فبراير 27, 2010 4:17 pm

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ
فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:


تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل


تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم


تساعد الزوج على صلة الرحم
لأنه على طول هربان عند أمه

تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل

وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً
فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:
"وراء كل رجل عظيم إمرأة"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمة الله
@عضو إداري@
@عضو إداري@
avatar

انثى عدد المشاركات : 1798
العمر : 30
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   السبت فبراير 27, 2010 6:23 pm

امراة نكديه
هههههه
ربنا يهدينا جميعا ويجعلنا زوجات صالحات

_________________
لاتنــــــدم علـــــى أي إحســـــاس صــــــادق بذلتــــه ...فالطيــــور لاتأخــــذ مقابــــلا علــــى تغريدهــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عبد الرحمن
@عضو إداري@
@عضو إداري@
avatar

ذكر عدد المشاركات : 181
العمر : 30
العمل : طالب بقسم هندسة الإلكترونيات والإتصالات
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 19/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   الأحد فبراير 28, 2010 4:20 pm

ههههههههههههههههههههه
الفوائد حلوه بس ان لا أتمنى أن تكون زوجتي زوجه نكديه


الموضوع ده فكرني بنكته واحد بيقول لصاحبو هيه مراتك من النوع النكدي قلو وهو في نوع تاني
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أبو مريم
@ المدير العام @
@ المدير العام @


ذكر عدد المشاركات : 867
العمر : 31
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 17/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   الأحد فبراير 28, 2010 4:35 pm

لا لا لا ربنا يستر علينا بجد أنا عصبي و ما أستحملش حد يعمل معايا كده أنا ممكن أقل كلمة تتطلعني عن شعوري و بعد كده عينك ما تشوف إلا النور أنا بتكلم جد ما بهزرش أنا أكبر عصبي في الدنيا ديه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هفضل احبك
عضو نشيط
 عضو نشيط
avatar

انثى عدد المشاركات : 86
العمر : 29
العمل : مديره مركز النيل تل
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 19/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   الثلاثاء مارس 02, 2010 11:17 pm

والله ياجماعه ده كله هزار ولا فى زوجه نكديه ولا فى زوج نكدى
بس فكروا فى الظروف والضغط العصبى اللى بقينا فيه
بنات واولاد
للاسف مبقاشفى فرق الولد يشتغل شغل البنت
والبنت تشتغل شغل الولد
لازم نكون جيل عصبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور الهدى
عضو جديد
 عضو جديد


انثى عدد المشاركات : 11
العمر : 27
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 11/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   الخميس أكتوبر 14, 2010 6:09 pm

والله يااحبتى فى الله
لو التزمنا بشرع الله وكل من الزوجين ادى حقوق الاخر واتقى الله فى نفسة وفى تعاملة مع زوجة
مش هنلاقى عصبية بين الزوجين
وعلى فكرة اغلب الرجالة هم النكديين مش احنااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AHMED MOKHTAR
عضو فوق العادة
 عضو فوق العادة
avatar

ذكر عدد المشاركات : 491
العمر : 29
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 10/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه   السبت أكتوبر 16, 2010 2:11 am

ههههههههههههههههههههههه
صح عندك حقك ليه فوايد جمده
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الزوجه النكديه احلى من الزوجه الصينيه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات إتصالات أون لاين :: الأقسام العامه :: منتدى الطرائف-
انتقل الى: